Publicitate | Harta site | Contact

Skut logo

Siemens logo_2017

 

 

Eisol logo

RDIF logo 2016

 

Azitrend logo_2018

 

 

 

 

Matrix logo_2017

 

Hesper logo

Morar sigla

 

Uniforce logo rosu bun

 Ippon sigla

 

 

Power Solutions logo

Roky Randory logo

ATC logo

Protect logo

Sectra logo_2018

 Ariola logo_2018

 Scut Novador_logo_bun

 

 Activ sigla

 

Sisteme Control Acces, Pontaj Electronic, Supraveghere Video - RFID Shop

Viziunea Axis despre afaceri sustenabile prin prisma responsabilitatii sociale

Responsabilitatea sociala reprezinta cheia succesului in cadrul actual si ar trebui sa fie o prioritate pentru toate afacerile care isi doresc o dezvoltare sustenabila pe termen lung. Conceptul este insa unul complex, cu multe valente si de multe ori depaseste granitele companiei. Prin urmare, este cu atat mai greu de implementat in cazul companiilor care desfasoara activitati la nivel global.

Axis Communications, lider global in echipamente video de retea, depune eforturi consistente pentru promovarea unor conditii de lucru sigure si sanatoase, ca parte a responsabilitatii sociale asumate. Reprezentantii companiei considera ca sustenabilitatea este vitala pentru viitorul planetei, problema fiind constientizata la ora actuala de tot mai multi oameni, din toate colturile lumii. Pentru rezultate solide si de durata, perspectiva trebuie insa extinsa, fiind necesar ca, pe langa atentia acordata mediului inconjurator, companiile sa acorde o prioritate ridicata si responsabilitatii sociale. O companie sustenabila nu pretuieste numai mediul, ci si proprii angajati, dar si oamenii care vin in contact cu ea si cu produsele si solutiile sale, direct sau indirect.

Promovarea unor conditii de munca mai bune
Pentru Axis responsabilitatea sociala inseamna conditii bune de lucru, un mediu de lucru sigur, caracterizat de egalitate si diversitate si respectarea drepturilor omului, atat pentru propriile activitati, cat si pentru ale furnizorilor sai. Data fiind complexitatea problemei, masurile implementate sunt multiple si diverse, printre ele numarandu-se programe de management al nivelului de stres, actiuni care stimuleaza diversitatea si egalitatea, sau initiative care pun presiune asupra furnizorilor pentru a respecta anumite principii.

“La Axis, suntem de parere ca nu ar trebui sa existe diferente, indiferent de regiunea in care lucreaza o persoana. Drept urmare, avem birouri frumoase, aceleasi conditii bune de munca si pachete de beneficii similare in toata lumea. Desigur, exista diferente, dar acestea tin de traditii locale, legislatie si aspectele considerate de o importanta deosebita in fiecare zona in parte”, a spus Louise Dolck Strömberg, HR Director Operations.

Implementarea unor conditii de munca armonizate la nivel global nu reprezinta insa o sarcina usoara, caci pana si atitudinea vizavi de munca difera de la o regiune a lumii la alta. In emisfera vestica, de exemplu, drepturi precum contractele colective de munca, libertatea de asociere si nediscriminarea sunt considerate implicite, iar echilibrul dintre viata personala si munca sau auto-implinirea sunt esentiale pentru angajati. Lucrurile nu stau insa asa in toate partile lumii, unde anumite atitudini sau legislatia muncii relaxata genereaza de multe ori conditii nefavorabile pentru angajati.

Codul de Conduita al Furnizorului
Axis face tot ce ii sta in putere pentru a raspunde tuturor provocarilor si nu se rezuma numai la cei peste 3000 angajati proprii distribuiti in 50 tari, ci a stabilit reguli chiar si pentru partenerii si furnizorii sai. Compania se straduieste sa incheie colaborari si parteneriate de lunga durata, toate bazate pe Codul de Conduita al Furnizorului, bazat la randul lui pe principiile enuntate in acordul global al ONU. Astfel, sunt garantate respectarea drepturilor omului, anumite conditii pentru mediul de lucru si impiedicarea coruptiei.

“Nu fabricam noi produsele pe care le dezvoltam, dar asta nu inseamna ca nu ne asumam responsabilitatea pentru cei care o fac. Pentru noi, este esential ca procesul de productie sa respecte cele mai inalte standarde de mediu, sociale si etice si efectuam audit anual in randul furnizorilor pentru a ne asigura ca respecta Codul de Conduita al Furnizorului”, a spus Ausra Reinap, Environmental Engineer at Axis.

Cultura face diferenta
Ceea ce conteaza cu adevarat - atat pentru Axis, cat si pentru partenerii companiei - este construirea unei fundatii solide, in care cultivarea principiilor este esentiala. Este important ca angajatii sa fie mandri de locul de munca si sa adere la valorile companiei, indiferent de regiunea in care opereaza ei. Este o perspectiva umana, pe care Axis o promoveaza in tot lantul valoric, prin intermediul colaborarilor de durata incheiate cu furnizorii, distribuitorii si partenerii sai, din care toata lumea are in cele din urma de castigat.

Extinderea echipei cu angajati care adera la valorile companiei
Prin masurile luate si principiile formulate, Axis Communications a facut deja pasi mari in asumarea responsabilitatii sociale, ca element de baza pentru obtinerea sustenabilitatii. Cu toate acestea, mai sunt inca lucruri de facut si aspecte care pot fi imbunatatite, iar din acest motiv, compania continua sa angajeze oameni talentati, care adera la valorile sale, pe care le pot imbogati prin adaugarea de diversitate.

In prezent compania propune un post de Inside Sales Account Manager CE pentru biroul din Bucuresti. Se cauta, asadar, o persoana proactiva, pasionata de invatarea de lucruri noi si dornica de a face parte dintr-o echipa exceptionala. Rolul sau va include stabilirea si respectarea obiectivelor, analizarea performantelor, evaluarea potentialului si identificarea oportunitatilor, fiind apreciata pentru calitati precum gandirea libera, spiritul inovator sau abilitatea de a lucra in echipa. Anuntul de angajare complet si informatiile necesare aplicarii pot fi vizionate pe pagina dedicata: https://axis.easycruit.com/intranet/intranet/vacancy/2325077/78379?iso=gb.

Anuarul Firmelor de Securitate 2018

AFS 2018_cop1

Testimoniale

Dan Alistar, director general Alistar Security: “Portalului securitatesiprotectie.ro ii urez mult succes in promovarea industriei, in educarea publicului si in cresterea audientei.”

Valeria Bianu, consultant Sectia Comerciala a Ambasadei Suediei: "Dorim sa multumim si sa felicitam echipa Klaus Media Press pentru promptitudinea si profesionalismul cu care ne-au sprijinit in proiectul nostru! Speram ca acesta sa prinda viata si, astfel, sa avem ocazia sa colaboram impreuna cu echipa Klaus Media Press si pe mai departe! Felicitari, avem nevoie de profesionisti ca dvs!"

Mariana Morar, director Morar Paza si Protectie: "Anuarul Firmelor de Securitate si portalul www.securitatesiprotectie.ro sunt doua produse media utile si necesare pe piata de securitate privata din Romania"

Abonare la newsletter

Avem 24 vizitatori și niciun membru online