Publicitate | Harta site | Contact

Force1 logo

Skut logo

RDIF logo 2016

 

 

 

 

 

Hesper logo

Morar sigla

 

Uniforce logo rosu bun

 Ippon sigla

 YLI logo 2016

 

Rottner Security logo

Power Solutions logo

Roky Randory logo

ATC logo

Protect logo

Sectra logo

 Ariola sigla

 

 Livco sigla

Valahia sigla

Nera sigla_catalog

 Activ sigla

 

Retelele IP sunt tot mai utilizate pe piata de retail

Sondajul realizat de Centrul de Cercetare in Retail (CRR) la cererea Axis Communications – lider mondial in solutii inteligente de supraveghere video IP, referitor la utilizarea sistemelor de supraveghere video CCTV in retail, arata ca peste 60% din retailerii din Marea Britanie au in plan adoptarea retelelor IP in urmatorii trei ani, iar aproape o treime, de la un sfert cat erau in 2012, au adoptat deja acest sistem.

Pentru cei 278 de retaileri respondenti din Marea Britanie, insumand 20.530 magazine, datele au aratat ca 92,8% dintre acestia folosesc in prezent sisteme de supraveghere video CCTV. Dintre acestia, 32,1% si-au actualizat sistemele la noua tehnologie de retea IP, ceea ce reprezinta o crestere cu 2,5% fata de anii precedenti. Aceasta tendinta este si mai pronuntata in intreaga regiune din nordul Europei, cu o medie de 58,5% a utilizatorilor de tehnologii analogice ce planuiesc sa treaca la retele IP, ceea ce reprezinta o crestere semnificativa, cu 17% mai mult decat aratau cifrele in 2012.

Sondajul, aflat deja in al patrulea an, a chestionat 2200 de comercianti si a primit 673 de raspunsuri din intreaga Europa de Nord. Rezultatele sondajului prezentate la Salonul Antifrauda in Retail din Leicester de catre Atul Rajput, Director Regional pentru Europa de Nord la Axis Communications, si profesorul Joshua Bamfield, Director CRR.

Comentand aceste rezultate, Atul a mentionat: „Migrarea de la retelele CCTV analogice la cele IP continua sa fie de o mare importanta pentru industria de retail, majoritatea acestora (60,3%) planificand conversia in urmatorii trei ani, cu peste trei sferturi (77,1%) dintre proprietari detinand intre 26 si 500 de magazine. Acest lucru este, prin urmare, cel mai important factor in securitatea din retail deoarece supravegherea digitala si reteaua video au devenit standarde. Desigur, pentru Marea Britanie, cred ca migrarea la retele IP a devenit o norma si nu mai este o intrebare „daca”, ci „cand” aceasta tehnologie va fi adoptata.

„Studiul sugereaza ca furturile sunt in continuare cea mai mare problema de securitate cu care se confrunta cei din retail, aproape un sfert (24,2%) declarand ca principalul motiv pentru utilizarea sistemelor CCTV este de a preveni sau investiga furturi, iar 80% dintre respondenti au mentionat prevenirea furturilor interne sau externe ca principal motiv pentru utilizarea sistemelor CCTV.”

„Toata Marea Britanie recunoaste beneficiile aduse de CCTV, iar cei din retail nu fac exceptie. 22% dintre cei intervievati au declarat ca principalul beneficiu oferit de CCTV a fost reducerea furturilor in medie cu 15%, cea mai mare anticipare din Europa de Nord, valabila si astazi. Asociati acest lucru cu faptul ca 14% din respondenti au citat „calitatea imaginii” ca factor important in utilizarea retelei video – o crestere de 40% fata de anul precedent – si se poate observa clar ca imaginile oferite la inalta definitie sunt deosebit de importante pentru retaileri in reducerea furturilor si cresterea sigurantei.”

Sondajul a cerut parerea respondentilor cu privire la atitudinea lor fata de viitoare aplicatii de sisteme si retea pentru supravegherea digitala, inclusiv probleme ce nu tin de securitate. Peste un sfert (27%) au precizat „integrarea cu aplicatii de raportare” ca fiind principalul motiv in adoptarea retelei IP – cea mai mare din Marea Britanie si din intreaga Europa de Nord.

„Magazinele centrale sunt cele care genereaza cele mai multe vanzariinca, dar care vin insa si cu costuri mari, astfel incat necesitatea de a reduce costul si complexitatea sistemelor de supraveghere din magazine este vitala. Aici intervine principalul avantaj oferit de retelele IP, ce pot fi folosite atat pentru imbunatatirea serviciilor, cat si a vanzarilor, tocmai pentru a oferi o recuperare reala a investitiilor.”

„Utilizarea sistemelor video bazate pe cloud a aratat o crestere a interesului retailerilor din Marea Britanie, precum si a interesului pentru aplicatiile ce nu tin de securitate. Aproape jumatate (49,9%) dintre respondenti au fost interesati de gestiunea cozilor si de numararea persoanelor (49,2%) ca instrumente noi de imbunatatire atat a vanzarilor operationale cat si a performantelor de marketing.”

„La fel ca si cresterea interesului pentru aplicatii ce nu tin de securitate, concepte precum big data, cloud si tehnologii mobile reprezinta tendinte cu impact important asupra sectorului de retail. Cum reteaua video este o platforma deschisa si poate permite integrarea cu usurinta cu aceste tehnologii, poate ajuta la maximizarea randamentului investitiei video din magazine prin extinderea utilizarii sale dincolo de limita de supraveghere, devenind un instrument de optimizare a afacerii.”

Profesorul Joshua Bamfield, Director CRR a adaugat: „Studiul evidentiaza in mod clar trecerea la sistemele video bazate pe IP in retail, o tendinta de crestere care este actionata de nevoia pentru imagini HD si de cresterea adoptarii si utilizarii analizelor de business – doua zone in care sistemele IP demonstreaza un avantaj clar fata de tehnologiile mai vechi. Studiul sugereaza mai departe ca retailerii continua sa aprecieze beneficiile suplimentare oferite de sistemele IP ce se evidentiaza in rata ridicata de convergenta din fiecare an.”

Studiul „CCTV in Retail” a fost comandat de liderul mondial in solutii inteligente de supraveghere video IP, Axis Communications, si s-a desfasurat in colaborarea cu Centrul de Cercetare in Retail din Nottingham. Aflat acum in al patrulea an, el a intervievat 2200 de retaileri mari si mici dintr-o varietate mare de sectoare si a atras 673 de raspunsuri de la retaileri din Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Finlanda, Norvegia si Suedia.

Cercetarea a fost efectuata de catre CRR intre iulie si august 2014 si vine ca urmarea a unor studii similare comandate de Axis in 2013, 2012 si 2010.

Anuarul Firmelor de Securitate 2016

AFS 2016 coperta1

Testimoniale

Dan Alistar, director general Alistar Security: “Portalului securitatesiprotectie.ro ii urez mult succes in promovarea industriei, in educarea publicului si in cresterea audientei.”

Valeria Bianu, consultant Sectia Comerciala a Ambasadei Suediei: "Dorim sa multumim si sa felicitam echipa Klaus Media Press pentru promptitudinea si profesionalismul cu care ne-au sprijinit in proiectul nostru! Speram ca acesta sa prinda viata si, astfel, sa avem ocazia sa colaboram impreuna cu echipa Klaus Media Press si pe mai departe! Felicitari, avem nevoie de profesionisti ca dvs!"

Mariana Morar, director Morar Paza si Protectie: "Anuarul Firmelor de Securitate si portalul www.securitatesiprotectie.ro sunt doua produse media utile si necesare pe piata de securitate privata din Romania"

Abonare la newsletter

Avem 88 vizitatori și niciun membru online